czwartek, 23 kwietnia 2009

Międzynarodowy Dzień Książki :)


Tak...to dzisiaj przypada wielkie święto książek :) Innego tematu dzisiaj poruszyć nie mogę i tyle ;p Jakoś tak jest, że dzisiaj ten dzień jest dla mnie bardzo refleksyjny, dlaczego? A no dlatego, że dzisiaj właśnie z okazji Dnia Książki otworzyły mi się oczy i zdałam sobie sprawę, ze ja ostatnio prawie nic nie czytam... Wiem smutne to, a najbardziej z tego powowdu, że uwielbiam to robić i sama nie wiem dlaczego tak zaniedbałam się czytelniczo.
Czytanie książek wyzwala we mnie tyle niesamowitych emocji...przenosi w zupełnie inny świat..pozwala odetchnąć i zapomnieć o wszystkim innym...a ja co...sama dobrowolnie się tego pozbawiam.. No, ale nigdy nie jest za późno, aby to zmienić :) dzisiaj dzień mocnego postanowienia poprawy i wieczorkiem zabieram się za lekturę :)
Gdybym miała napisać za co najbardziej cenię sobie czytanie książek, to bez wahania mogę stwierdzić, że za to, iż one potrafią całkowicie oderwać człowieka od szarej rzeczywistości! Pamiętam jak kiedyś coś mnie tak bardzo zdziwiło...kiedyś w podstawówce przechodziłam okres kiedy miałam różne problemy związane z ortografią, przyznaję bez bicia, byłam kiepska w te kolcki ;p i wtedy pani nauczycielka i moja Mama zaczeły się zastanawiać dlaczego tak jest skoro ja tyyyyllleee książek czytam..wręcz je pochłaniam...no i właśnie o to chodzi!!! Kiedy czytam, to nie ma literek, kartek, książki....jest tylko świat, do którego mnie ona zaprasza...tylko jak, mając zaledwie 8 lat, wytłumaczyć to dorosłym ;p
Dodam jeszcze, że dla mnie największy talent...właściwie geniusz literacki to Fiodor Dostojewski!!! Po prostu kocham jego książki...w ogóle ja uwielbiam literaturę rosyjską....chyba nawet kocham ;p
No i zapraszam Was do naszego książkowego świata, kóry dzisiaj razem z Mimi wyczarowałyśmy specjalnie dla Was :)











A tutaj tak na dowód, ze książki są dla kazdego i zawsze można zleźć coś dla siebie..zleżnie od wieku, samopoczucia, potrzeby i...tego co aktualnie robimy ;p





3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Kochana, po pierwsze wchodząc tu zostałam zaskoczona tym, że Ty tez napisałaś dziś o Dniu Książki! Po drugie-Mimi jest taka piękna, że słów mi brak. I po trzecie- robisz niezwykle zdjęcia! Masz idealne wyczucie. No i jeszcze po czwarte-buziaczki posyłam na miły wieczór:)

sekutnica pisze...

Mimi bedziemiala fantastyczna pamiatke z dziecinstwa, zastanawiam sie na ile to fotogenicznosc Mimi a ile Twoj talen to lapania chwil

Anonimowy pisze...

Widać że Miriamka będzie lubiła czytać książki jak mama i babcia!!!Wiola zdjęcia są rewelacyjne z mojej wnusi to już teraz jest prawdziwa modelka.Kocham ją bardzo:)Babcia Ania